Meh

2012.02.14. 20:49 Unit 331

Sziamindenki!

Kicsit delay van, úszok ezerrel, egy godzilliárd felé kell szakadnom, így van amire nem jut kapacitás. Éjszakás etap, köztük meg meetingek, oktatás and so on. FUN! :D
Azért igyekszem vésni^^ Nos, a multkori fogyasztásról, sok sok ép készült, de szokás szerint mint mindig nem sikerültek jól, tekintve a fény viszonyokat. Nem, még véletlenül sem lettek ordenáré aljasul pusztulatosan fostos képek, amin mindenki gecirészeg, és jobb ha nem is látjuk:D
Most meeting után sikerült szundiznom egy picit, hát ennyi faszságot:D Mmint amit álmodtam. Általában nem szoktam, de ha igen, akkor az tuti valami balfaszság. Mondjuk akinek meséltem a repülőről való film vetőmag szórásos sztorit az vágja. Na szóval, keverd össze pécs, meg tokaj belvárosát, ott furikázott egy baszomnagy fehér furgon, ahonnan péksütiket árultak, de minden alkalommal amikor megállt, mindig más volt benne, mmint a staff, és a stuff is cserélődött. Aztán egy méterszer húsz centi méretekkel ellátott sajtos szendvicsre esett a választásom, amit pikkpakk betúrtam, úgy hogy nem is emlékeztem rá. Nem, nem ettem meg sem a párnám, se semmit, csekkoltam:D Aztán volt valami punk esemény, ezt egymást püfölték a kis sunyik, de minden ok nélkül, miközben 1-2 közülük nagymamáknak segített bevásárolni, és amikor az öregek nem néztek oda, akkor verték egymást. Tudod, mint a rajzfilmekben.... DAFUKK WAS THIS SHIT???
Exactly. Itt keltem fel, és csücsültem le ide. 
Jah, megint nem lesz életem, új projekt van: Pokémont kell megnézni. megint :)
Most megyek, majd össszehordok vmi faszságot asap.

LUV

Háromharmintzeggyes  <3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csirkebubus.blog.hu/api/trackback/id/tr154105649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása